DET HÄNDER PÅ SVENSKA I NURMIJÄRVI

Grillkväll torsdag 16.5 kl. 17-20

Den redan traditionella grillkvällen ordnas igen vid stranden av Sääksi. Det blir en fin kväll med trevligt sällskap, god mat och dryck, bastu och simning för den som vågar. Adressen är Sääksin leirikeskus, Sääksjärventie 144, 05200 Rajamäki. I samband med grillkvällen ordnar vi även bokbytarkväll, så missa inte chansen att få lite omväxling i bokhyllan.

Allsång på Tabor onsdag 12.6. kl 19 med Tomas Lundin

Vi fyller igen Taborberget med glada låtar tillsammans med Tomas Lundin. Passa på att pricka in datumet, så du inte missar evenemanget.

Adress: Taborbergets museiområde, Koulunkulmantie 34, 01940 Palojoki. Biljetterna släpps under mars månad. via Lippupiste. Biljetter finns till salu även vid ingången. För gruppbokningar, kontakta micbhag@gmail.com

INBETALNING AV MEDLEMSAVGIFTEN ÅR 2024

Om du inte ännu betalt medlemsavgiften för år 2024 så ber vi dig göra det snarast.

Mottagare:                Svenska föreningen i Nurmijärvi r.f.

Kontonummer:         FI72 4260 1420 0477 76 (Lammin Säästöpankki)

Summa:                    30,00

Meddelande:            familjens namn

Ändringar som sker efter utskicket av medlemsbrev, uppdaterar vi både på vår hemsida och på Facebook.

www.svenskaforeningeninurmijarvi.fi

E-post
Vill du hellre ha medlemsbrevet per e-post, meddela din e-post adress till Micaela Hagström-Koivusara, micbhag@gmail.com

Du får gärna ta med vänner och bekanta, som är intresserade av vår verksamhet.

Du hittar oss på

Gå gärna in och gilla oss, här hittar du också information om våra evenemang.

Vår verksamhet stöds av

Svenska föreningen i Nurmijärvi